Friday, December 11, 2009

Pahina Dalawa: Mga Istoryang Binudot ni Piting Bayot

Life Story (Storyang walay kinabuhi)

Ay sa pa… murag nalimot ko. Magstorya sata sa akong mga kasakit samtang sa bata pa ko. Ay wala diay ko labot. Mga kasakit ra ni mama nako.

Mader madder. Fairy Godmother- and akong inahang diyosa sa kaboutan

Usahay lami kaayo lumsan si mama. SUPER SUPER kaboutan nga lami na kaayo siyang heluan. Kung pwede pa lagi nga hemoun siyang bayani ng pilipinas, over qualified jud.

Sa ka rizal pa, ang akong mama kay murag GOMBURZA. Martir kaayo, pahilak hilak ginagmai, in short, EMO EMO karaan.

Bisag asa rami gapuyo sa akong mama ug akong manghod. Sukad ko neguwa sa iyang..sensored…hahaha….. kay bisag as naming bukira nalagpot. MABINAY, CEBU, DUMAGUETE, MANJUYOD, JIMALALUD, BAIS, GUIHULNGAN, ..hahayzz. MURA meg NPA. Aw,,, NPA jud. Kulang nalang magdal mig kanyon para mailhan jud.

Ang akong kinabuhi kay puno ug drama mga repapipz.. Sige meg padlason sa mga lamok maong sige meg balhin balhin.. INSECURE sila namo gud.. kay si mama nako kay gwapa utro pud iyang anak- akong manghod ..dili ako, ULOL..

Si uncle sa dumaguete..

Hmmm..naa koy angkol dire sa dumaguete dili ra nato hisgutan iyang ngalan kay mahubog unya mo..BUT_AN siya baya (ug mahubog baling but-ana) pero ug tarong ang huna huna arang arang pay yawa niya..hahaha

Pero bisag ingon ana siya dako ko ug utang niya…kay iya ming gipakaon, gepapuyo sa ilang impyernong balay sa pila katuig….


Electronic Fishpond?

Sa bata pako kay buluyagon ko kaayo.. nakabuak kog samin sa aparador kay nakakita ko sa ako nawong unya ako ge.karate, mao to nabuak, nakaguba ko ug duha ka celphone in one day. Di malason jud ko sa?

nakaguba ug dako nga rice cooker kay gatuo man gud ko nga swimming pool siya sa mga fishes so akong gebutangan ug tubig din nagpalit ko ug mga isda and then ako ge palangoy langoy sila.. Gaulan man, nalouy ko sa ako mga fishes so akong ge. Plug in sa kuryente then ako ge.close para mainitan sila kay magkurog niya sila …hayy.. Thank God ..

After that, natulog ko pag-ayo.. ug sa dihang nikalit ra ug tawag akong ante
“HOY RYAN! BRIGHT KAAYO KA DONG”.. “ KUNG MAGTULA KAG ISDA, SAGULI PUD TAWON UG ASIN VITSIN UG MGA PANAKOT”..

WAAAHHHH…..HOLY FISH…

1 comment:

Feel free to drop some comments. It will be greatly appreciated. Thank You!