Sunday, December 13, 2009

The Naked Warriror

Sauna, katong kinder garten pako (gabalik balik ko ug ka.tulo kay sige rako ug dula ug computer nga huloh hulog ug piso), sige ko kakita ug sinumbagay.

Gapuyo mi sa barangay piapi, hapit hapit ra sa el camino blangko. At that time, daghan nga lubi sa among dapit mao gitawag siya nga kalubinhan.. Ginatawag amo nga lugar nga Fatima village, pero ang problema kay atong panahona nay squatter’s area sa dili kalay-an maong nga daghan kayo kong barkadang badjao, batang walay kaon, rugby boys, ug mga baho kaayong mga sapat nga tingkarol kay walay ligo.

Usa ka adlaw niana, naglakaw lakaw ko sa kalubinhan kay para mupalit ug babulgam sa tindahan, katong tag benteyengko sentavos nga babulgam.

Human, niadto ko sa ako mga ka paparts ..ASTIG!.. gastoryahanay mi nila kabahin sa power rangers.. si Kimberly jud ako idol bai.. pink perpek.. human ga.storya napud ming Eugene sa ghostpayter ug san guko. KAMO HAMoooo WAVE!.

Ug sa dihang niduol ning usa ka badjao nga among sige tawgon nga “bulldog”, nitiltil sa tabi ang usang bayot..nga lubas kayo ug nawooooooongggggggg… Ang walay ligo kay iya man nuan geilog akong babulgam nga lami kayo.. galagot ko bai..dili man jud niya ehatag..

PAtiran bitaw nako ning itlog, dah!! neLuko ang liog nga ulorun ug nekoput ug bato..wahhhhh! nedagan ko pag-ayo.. may gane naa koy pag ka FLASH! AMAZING RACE… Iya kong gilagas ug taman.. pero? Kusog kong mudagan 100 meters in 12 seconds. Gihingakan ang niwang nag lubas ug nawong..hahahah

Sa hapon, nibalik napud ko sa kalubinhan kay para mupalit ug chichirya.
Nedoul man nuan ug kalit ang kaluha sa akong nakontra..oiiiiiii.. INFAIRNESS..pareha sila sa iyang badjao nga igsoon nga bisag unsaon ug kiskis or hulom ug muriatic acid ning lawas dili jud mu.brown..yes, tama ka.. itom pa sila sa lobot as kalderong walay hugas ug usa ka.dekada.. SOLID SIYA ..SOLID japun ug nawoooooong..

Eya kong gekalitan ang sumbag..wala ko nakabalos kay gekulata kog taman.. Black Eye.. baling hagulhul nako papauli sa balay ug nisumbong kong mama ug sa akong mga EVER SOLDIER NGA MGA IGTAGSA..

Ingon akong usang cousin, “yan, lantaw ug wrestling ug superman dayon suhera para makabalos ka”..

“ting ting” that’s right..may point siya.. bakit hindi ko nga gayahin si superman na nakalabas yung briefs.. GOOD IDEA..

Neguwa ko sa balay, FOR A REVENGE, bantay sila nako an iron, mura nakog superhero… gahukas KO, wala koy shorts ug sinina.. ga.bandana ko, ga.shades ug rayban, ug ga.kapa, .. HALA HADLOK NA SILA..galaka ko while ga’bitay bitay ang akong ……………………………KAPA..

No comments:

Post a Comment

Feel free to drop some comments. It will be greatly appreciated. Thank You!