Wednesday, December 9, 2009

Unang Pahina: Mga Estoryang Binudot ni Piting Bayot

Introduction, sa bisaya pa, pasiugda (sakto ba?)

Basaha ninyo kini
Para ni kaninyong tanan
Usa kini ka .storyang tinumo tumo nga naay sagul’ng kamatuoran(ANG KESU)
Taas ni kaayo hangtod pila ka.anyo
Bisaya napud ta, kapoy na ug ining.lish, ma.klaro unya nga foreigner ko

Para Sa mga:
Gaiskuyla
Wala gaiskuyla
Ga iskuyla iskuyla
Mag titsers
Mga feeling titsers
Friends nako
Sa mga feeling friends nako
Mga manglibakay (malubong ramong buhi)
Mga genius
Pa.genius genius
Mga manulatay
Sa mas bugo pas ilaga
Walay ligo
Walay unod, kitag bukog
Niwang wangkig
Tigbantay rice field/scarecrow
Emo emo
muding
Bagtakon
Nawong intsik
Filasapatos
Sa mga wala nitubo
Sa mga sinaw ug buhok
Sa mga walay lego
Mga yanggaw
Pegasus, sa bisaya pa, puting kabayo
Sa mga tiyang naay abs, ug pa abs abs
Dagkog hawak
Mga bayot.
Pa bayot bayot
Walay ilis
Mga ka.kesu

About the Author/kabahin sa manulatay’ng prapra

Sa katong wala pa nakaila nako, well, mag-ila-ila usa kita. Ako si Ryan, gwapo, murag si sasuke sa naruto, macho,(walay mupalag) ,nipis kilay, hilumong sabaan, but-ang kabuangon, serious usahay, salawayon kanunay, bisag ingon ani ko, palahubog nga pala-sigarilyo ug bulkang mayon and ulo, ug mahiguma ni bai tinuoray pud baya( ayaw mo ug tou kay mauwat unya mo!). Ganahan ko nga mupatay ug tawo, dili patyon nga magkadugo ha, what I mean is akong padug-on ang ilong sa akong mga friends. Mao kini ang akong kalipay ang maghilak akong mga kaaway. Wahahaha.

Well, dili nato dugayun ang akong introduction sa akong kaugalingon kay ako mismo wala nasayod sa akong pagkatawo. Sugdan ta sa kong family background, charr!!, mura ko ug naay family, kung wala pako nalipung, nasayod kong mura man kog badjao nga tapon tapon bisag asa kay walay kapamilya, kapuso, kapares, kabarkada, ka.blog. kabagang. Drama sa ta karyot beh..huhuhuhu..hahaha..sakto na kay O.A. na..wahaha

Ang akong inahan kay si neselcita. Gwapa, mestisa, buhok kay kulot, sexy, puti kaayo nga murag gehulaman ug usa ka tasang chlorine, to make it short, mura siya ug CHIWAWA..ui..ui..wala ko nanaot ha kay love gud nako akong mama..muhilak unya to ug dugo..artista rava to kaayo, wala na unya ko dutch..datongs. Sa sunod pakahisgutan nato ang akong amahang malign-on nga taas ug…….oopppsss..not to mention.. his name is Mario, yes, ,Mario as in super Mario, infairness ha..perte kaayo siya ug abtik kaayo siyang mu……secret.. as a result, nakahemu siyag upat nga makalibutanong mga buhat.. Ako ug akong manghod, ug ang akong duha ka tunga sa lawas nga mga pakapin nga igsoon..ang akong igsoong bungol ug ang usa kat tibihon..louy baya sila kaayo mura silag Tears with a son and daughter..balo unsa na..

Sa tinuoray lang kay wala koy giilang mga ginikanan,, USA KO ka LIKI SA KAWAYAN.. perpek… tskk..tsk…

Mag binisaya ta ninyo para lingaw.. haha.. makalingaw ning akong kinabuhi karon.. pa.inosente inosente, pa.bayot bayot para pakatawa sa kadaghanan, dili mailhan nga barumbado ko ug bisyoso..perpek kaayo.. ganahan ko nga ingon ani ang impression sa mga tawo nako aning planetaha. GOOD BOY TO THE MAX...SWEET SA MGA ATE UG MGA KUYA.. mura jud ko ug dili kabuangon..perpek

Akong gesulat ni nga mga sinulat kay para sa inyo.para malingaw mo ug kintawa sa mga jokes nga korny pas mais nga sinugba..

thank you.. thank you..

1 comment:

  1. bayot piting... bayot kaayo!!! bayooot jud.. maklingaw.. nice one bayot piting!...

    ReplyDelete

Feel free to drop some comments. It will be greatly appreciated. Thank You!